Regulamin


ADMINISTRACJA
1. Administratorzy nie są robotami. Też żyją i muszą jakoś funkcjonować, więc nie oczekuj, że dostaniesz natychmiastowy odpis na wiadomość wysłaną np. o 1 w nocy.
2. Wszelkie pytania można zadawać na Howrse. Proszę pisać do mija999 lub Julija
3. Admini nie będą aktywni 24/7 na chacie... Też są ludźmi.

OPOWIADANIA
1. Post powinien liczyć sobie co najmniej 250 słów. Link do licznika słów (HERE)
2. Piszemy co najmniej 1 post na 2 tygodnie.
3. Prosi się o nie popełnienie błędów ortograficznych. 
4. Dozwolone jest dodawanie zdjęć oraz gifów do postów, lecz nie w nadmiarze .
5. Opowiadanie nie może składać się z samych dialogów.
6. Treści 18+ (lecz bez przesady) są dozwolone, lecz proszę o zaznaczenie tego w tytule.
7. Nie możesz decydować za cudzą postać w ważnych wyborach, chyba, że za wcześniejszym zapytaniem właściciela postaci.
8. Dozwolony jest więcej niż jeden wątek na postać, lecz w granicach rozsądku.

NIEOBECNOŚĆ / ZMNIEJSZONA AKTYWNOŚĆ
1. Każdą dłuższą nieobecność zgłaszamy do administracji z (w miarę możliwości) 
dokładnymi datami od kiedy do kiedy.
2. Nieaktywność bez jej wcześniejszego zgłoszenia grozi ostrzeżeniem, 
a następnie zawieszeniem postaci.
3. Jeżeli nie możesz wyrobić się z wyznaczonym terminem napisania opowiadania, 
zgłoś to do administracji.


FORMULARZ
1. Nie kopiuj cudzych pomysłów, formularzy.
2. Możesz posiadać kilka postaci, lecz każda z nich musi być aktywna przynajmniej raz na 2 tygodnie
3. Nie twórz przesadzonych postaci (zbyt depresyjne, nieskazitelne, idealne).
4. Zanim wyślesz swój formularz, sprawdź czy wszystkie rubryki zostały uzupełnione poprawnie.
5. Na napisanie pierwszego posta masz tydzień od dnia dodania przez administrację postaci.
6. Jeśli w formularzu lub opowiadaniu będą znajdować się błędy, 
administracja ma prawo odesłać je do poprawek.
7. Formularz powinien być wypełniony starannie, a nie na tzw. "odwal się"
8. Kupno pierszego sprzętu jest OBOWIĄZKOWE, a jego wartość odejmowana jest od początkowych funduszy postaci.


CHAT
1. Staraj się być miłym i uprzejmym dla każdego użytkownika chatu.
2. Unikaj używania przekleństw.
3. Jeśli potrzebujesz pomocy, pytaj śmiało.
4. Chat nie jest miejscem na prywatne spory. Takie rzeczy proszę załatwiać na priv.

REGULAMIN
1. Regulamin może ulec zmianie.
2. Administracja ma obowiązek poinformować o ewentualnych zmianach.

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2019r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz