Zadania

Zadania będą aktualizowane co jakiś czas.
Ostatnia data aktualizacji: 14.04.19r.

Każde zadanie można wykonać jeden raz, nie licząc Parkuru.

Zadanie nr. I
Odnalezienie stajennego uciekiniera
Ze stajni lub padoku uciekł jeden ze stajennych koni; Bercik. Z tego co wiadomo, stajenny szatan uciekł gdzieś w stronę lasu, lecz po całym dniu poszukiwań, stajennym nie udało się znaleźć zbiegłego kuca. Wtedy bierzesz sprawę w swoje ręce i zaczynasz poszukiwania kopytnego, który, jak każdy koń, jest cenny dla tutejszej stadniny. Pamiętaj jednak o upartości tego stworzenia, byle marchewka nie zachęci go do powrotu.
200$ | min. 400 słów

Zadanie nr. II
Złodziej sprzętu
Zauważasz, że z siodlarni szkółkowej coraz częściej zaczyna ginąć jakiś sprzęt. Na początku myślisz, że to tylko młodzi po prostu nie odkładają go na miejsce, lecz zmieniasz swoje zdanie, gdy zaczynają ginąć rzeczy z prywatnych stajni. Zainteresowany ową sytuacją, zaczynasz rozglądać się za tutejszym "złodziejem" i dokładnie obserwujesz tutejszą okolicę. Zadanie niebezpiecznie, gdyż nigdy nie wiadomo, na kogo trafisz.
300$ + wybrane dwie rzeczy ze sklepu | min. 600 słów

Zadanie nr. III
Otruty koń
Podczas wykonywania stajennych czynności, zwracasz szczególną uwagę na jednego z wierzchowców, który pomimo dnia, leży w swoim boksie. Zainteresowany jego stanem, sprawdzasz funkcję życiowe, po czym wzywasz weterynarza wraz z właścicielką stajni. Okazuję się, że dany koń został otruty, a monitoring nie zarejestrował osoby, która dałaby trutkę w boksie, co wskazuję na fakt, że koń zatruł się na zewnątrz.
W tej sytuacji może być to Twój koń prywatny lub koń szkółkowy, jednakże ten nie może umrzeć.
250$ | min. 500 słów

Zadanie nr. IV
Parkur
Grupka stajennych cwaniaczków stawia Tobie wyzwanie. Musisz pokonać jak najwięcej przeszkód porozstawianych na parkurze w czasie, w jakim pojechał Twój poprzednik. Zgadzasz się twierdząc, że będzie to dobry trening zwinności dla Twojego wierzchowca. Tylko uważaj, cwaniaki lubią oszukiwać.
300$ + 30um do rozdzielenia | min. 600 słów

Zadanie nr. V
Przybłęda
Przebywając na terenie stajni, podchodzi do Ciebie zraniony, z lekka wychudzony pies, który swoją mową ciała prosi Cię o pomoc. Zabierasz go do weterynarza, który odpowiednio zajmuję się czworonogiem, po czym przystępujesz do poszukiwań właściciela.
W tej sytuacji możesz przygarnąć przybłędę lub odnaleźć właściciela, pamiętając, że pies nie wyglądał na zadbanego, oraz oddać czworonoga znajomemu lub do schroniska (lub też wybierzesz wygodne dla siebie rozwiązanie).
200 $ | min. 400 słów

Zadanie nr. VI
Nocny przybysz
Przybywasz o świcie do stadniny i zauważasz, że jedna ze ścian stajni jest poważnie uszkodzona. W miarę możliwości zabezpieczasz dziurę i informujesz o tym właścicielkę. Jak się okazuję, nie jest jednorazowa sytuacja, gdyż każdej nocy zostaje zniszczona ściana stajni lub wykopane dziury na wjeździe. Ktoś uporczywie chce pozbyć się tutejszej działalności, więc postanawiasz podejść do tej sprawy ostrożnie.
400 $ + wysokiej klasy siodło dopasowane do Twojego wierzchowca | min. 700 słów 



Po wykonaniu zadania, otrzymujesz dodatkowo pieniądze za ilość słów oraz 10 punktów umiejętności dla Twojego wierzchowca, o ile wykorzystasz go do wypełniania danego zadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz